Klachtenprocedure

Binnen de VvE en het bestuur is Leon Ham de contactpersoon voor klachten. Dat betekent dat Leon het contact onderhoudt tussen de bewoners en L. Velzel VvE Diensten als het over klachten m.b.t. het gebouw Koning Karel XII gaat.

Voor een goede coördinatie is het belangrijk dat Leon als klachten coordinator ook altijd een kopie krijgt als er klachten aangemeld worden bij Velzel VvE Diensten  U kunt dit doet door hem in te kopieren in de email: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Kleine defecten, grote schades of calamiteiten

Voor kleine defecten of schadegevallen kunt u contact opnemen met Velzel VvE Diensten: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken., met een kopie naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Voor dringende zaken of calamiteiten kunt u overdag Velzel bellen: 020-638 46 53, buiten kantooruren belt u de servicedienst: 020-693 06 99.
Wilt u eerst even overleggen dan kunt u bellen met Leon (020-622 18 26).

Verstoppigen

Vanwege de frequente verstoppingen in Gebouw Koning Karel XII, heeft de VvE een ontstoppingscontract afgesloten met de Amsterdamse Ontstoppings- en Reinigings Centrale (OARC): 020-631 13 31. U kunt met hen een afspraak maken om de verstopping te verhelpen. Graag de verstopping ook melden bij onze beheerder Velzel VvE Diensten met een kopie aan het bestuur. 

Storingen aan de lift

In geval van urgente of gevaarlijke storingen aan de lift (vastzitten) kunt u het directe telefoonnummer van de leverancier Skylift bellen: 0342-425 505. Ook heeft iedere lift een alarmknop, die gekoppeld is aan de spreek-luisterverbinding en de storingsdienst van Skylift. Andere storingen graag melden bij onze beheerder Velzel VvE Diensten met een kopie aan het bestuur.

Glasschade

Glasschade kunt u direct melden bij de AON glaslijn (0800 020 50 90) onder vermelding van polisnummer B0100082700-19.

Kapotte lampen bergingen

De lampen in de bergingen worden vervangen door de trappenhuisvertegenwoordigers:

  • Voor trappenhuis 1 (NN31 - NN45) is dit Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. (NN41)
  • Voor trappenhuis 2 (NN49 - NN67) is dit Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. (NN63)
  • Voor trappenhuis 3 (NN71 - NN97) is dit Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. (NN87)

Hier vindt u de klachtenprocedure ook in een pdf.

Sinds de armaturen in de trappenhuizen zijn vervangen door LED exemplaren lopen klachten hierover via de procedure voor kleine defecten, met dien verstande dat deze reparaties door de technisch beheerder zelf worden uitgevoerd. Reden temeer om ook zeker kopie van de klacht te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. bij de melding.

Overige zaken

Overige zaken die de gebreken aan gebouw Koning Karel XII en suggesties voor verbetering van het gebouw kunnen worden ingediend bij Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. (bestuurslid technisch beheer).

Bijlagen: